Frequently Asked Questions

Bekijk hier onze veel gestelde vragen!

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij Artsy home kun je gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen! Een bestelling plaatsen doe je zo:

– Ga op zoek naar het product van jouw keuze:
– Voeg het toe aan je “winkelwagen”;
– Vul je gegevens in, wanneer je bestelling compleet is;
– Rond af door te betalen. Dat kan met onder andere iDeal, Creditcard of PayPal;
– Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.

Tips:

– Heb je nog geen persoonlijk account? Dit kan je aanmaken tijdens het bestelproces.
– Heb je een probleem tijdens het bestellen? Verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw of bel naar onze klantenservice:

Mag ik een artikel retourneren?

Jazeker, je mag binnen een termijn van 30 dagen zonder reden jouw bestelde product retourneren. Deze herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij het product fysiek in bezit krijgt.

Retourvoorwaarden
– Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk);
– Het artikel is onbeschadigd.

Zijn alle producten nieuw?

Jazeker, alle producten op onze website komen rechtstreeks van de leverancier en zijn daarom gloednieuw. Sommige producten komen uit eerdere collecties, maar alle items zijn nieuw en ongebruikt. Je zal dus geen producten ontvangen die al in de winkel hebben gestaan als showmodel.

Algemene vragen

Zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad?

Wij proberen onze collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad. In principe kunnen wij wel al deze artikelen voor u bestellen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijg je van ons bericht of je bestelling op voorraad is.

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

Je kunt op internet betalen per iDEAL, creditcard (Visacard of Mastercard), Bancontact (BE), Giropay (DE), Applepay of via een overboeking. Alle betalingen van onze webwinkel worden uitgevoerd door Mollie.
Bancontact is een betaalmethode die alleen beschikbaar is voor Belgische klanten, Giropay is alleen beschikbaar voor Duitse klanten.

Waarom is het handig om een account aan te maken?

Met uw e-mailadres en wachtwoord heb je toegang tot je eigen account. Je kunt de status van je bestelling bekijken, inzicht in je ordergeschiedenis, gemakkelijk je gegevens aanpassen én je eigen verlanglijst bijhouden.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee dat is niet nodig, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder account. Je vult dan eenmalig je adresgegevens in.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja dat kan, cadeaubonnen zijn online verkrijgbaar.

Je verkoopt voornamelijk breekbare producten, is het risicovol mijn bestelling te laten versturen?

Jarenlange ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht je bestelling of een deel hiervan toch beschadigd geleverd worden, dan wordt dit door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een digitale foto.

Ik wil graag melding maken van breuk in mijn zending, hoe doe ik dat?

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten komt het af en toe voor dat producten breuk aankomen. Wij vragen je in dat geval een email te sturen naar klantenservice@artsyhome.nl, met daarbij een foto van de bewuste artikelen. Het is voor ons handig als ook het nummer van je bestelling of het nummer van de pakbon wilt vermelden.

Wat zijn de verzendkosten bij Artsyhome.nl?

Deze zijn standaard 6,50 per bestelling. Voor bestellingen vanaf €70,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Binnen 5 werkdagen.

Ik heb een artikel ontvangen, wat ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen via klantenservice@artsyhome.nl of via ons telefoonnummer. Wij overleggen dan met je hoe we het oplossen. Wanneer je het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzegel voor je. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je alsnog het juiste product ontvangt.

Ik ben niet tevreden over de service van artsyhome.nl. Waar kan ik terecht?

Stuur je klacht naar klantenservice@arstyhome.nl. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen.

Voorwaarden retourneren

Je hebt het recht om alles kosteloos te retourneren binnen 30 dagen, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Voor een snelle en correcte afhandeling betekent dit:

Verstuur de te retouren artikelen met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis voelen en bekijken, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.

Meld jouw retour aan via jouw account via de knop hierboven of in een ondubbelzinnige verklaring via een e-mail, brief of met behulp van dit modelformulier voor herroeping.

Verzend jouw retouraanvraag binnen 30 dagen na ontvangst. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen nadat jij of iemand voor jou (niet de vervoerder) het product fysiek ontvangt.

Je krijgt verdere instructies en het retouradres toegestuurd zodra we jouw retouraanvraag hebben verwerkt.

Wij adviseren altijd om een bewijs van retour zenden te vragen bij het desbetreffende punt.

Binnen 14 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen, krijg je je geld teruggestort met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.

SHOPPING CART

close